Construir coneixements matemàtics (Diversos articles).
Tipo de material: ArtículoTema(s): Gestió de conflictes -- Educació infantil | Aritmètica -- Didàctica -- Educació infantil | Nombres -- Educació infantil | Matemàtica -- Didàctica | Matemàtica -- Educació infantil | Aritmètica -- Didàctica -- Ensenyament primari | Psicologia pedagògica
Contenidos:
En: Guix elements d'acció educativa Núm. 309 (Novembre 2004) p. 9-50
Conté: Nombre i quantitat. Aprenentatges del segle XXI / Lluís Segarra. Suma o resta? Procediments informals en la resolució de problemes / Javier Fraile. Matemàtiques des d'un punt de vista constructivista, o constructivisme des d'un punt de vista matemàtic? / David Barba. Algorismes aritmètics a l'escola primària / Cecilia Calvo, David Barba. Pensar, tècniques per arribar a donar resposta a un problema o a una investigació / Mira Fernández. Aprendre a comptar, una necessitat a educació infantil / Carme Barba.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Ubicación en estantería | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
BUIDAT | Biblioteca del Centre de Lectura de Reus | Hemeroteca | 37(05)(46.71)GUI-8 NUM.309 P.9-50 | 1 | Disponible | 70821-1001 |
Conté: Nombre i quantitat. Aprenentatges del segle XXI / Lluís Segarra. Suma o resta? Procediments informals en la resolució de problemes / Javier Fraile. Matemàtiques des d'un punt de vista constructivista, o constructivisme des d'un punt de vista matemàtic? / David Barba. Algorismes aritmètics a l'escola primària / Cecilia Calvo, David Barba. Pensar, tècniques per arribar a donar resposta a un problema o a una investigació / Mira Fernández. Aprendre a comptar, una necessitat a educació infantil / Carme Barba.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.