Construir coneixements matemàtics (Diversos articles).

Colaborador(es): Segarra, Lluís, 1948- | Fraile Martín, Javier | Barba, David, 1936- | Calvo, Cecilia | Fernández, Mira | Barba, CarmeTipo de material: ArtículoArtículoTema(s): Gestió de conflictes -- Educació infantil | Aritmètica -- Didàctica -- Educació infantil | Nombres -- Educació infantil | Matemàtica -- Didàctica | Matemàtica -- Educació infantil | Aritmètica -- Didàctica -- Ensenyament primari | Psicologia pedagògica
Contenidos:
Conté: Nombre i quantitat. Aprenentatges del segle XXI / Lluís Segarra. Suma o resta? Procediments informals en la resolució de problemes / Javier Fraile. Matemàtiques des d'un punt de vista constructivista, o constructivisme des d'un punt de vista matemàtic? / David Barba. Algorismes aritmètics a l'escola primària / Cecilia Calvo, David Barba. Pensar, tècniques per arribar a donar resposta a un problema o a una investigació / Mira Fernández. Aprendre a comptar, una necessitat a educació infantil / Carme Barba.
En: Guix elements d'acció educativa Núm. 309 (Novembre 2004) p. 9-50
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Ubicación en estantería Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
BUIDAT Biblioteca del Centre de Lectura de Reus Hemeroteca 37(05)(46.71)GUI-8 NUM.309 P.9-50 1 Disponible 70821-1001

Conté: Nombre i quantitat. Aprenentatges del segle XXI / Lluís Segarra. Suma o resta? Procediments informals en la resolució de problemes / Javier Fraile. Matemàtiques des d'un punt de vista constructivista, o constructivisme des d'un punt de vista matemàtic? / David Barba. Algorismes aritmètics a l'escola primària / Cecilia Calvo, David Barba. Pensar, tècniques per arribar a donar resposta a un problema o a una investigació / Mira Fernández. Aprendre a comptar, una necessitat a educació infantil / Carme Barba.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.