Construir coneixements matemàtics (Diversos articles).
Construir coneixements matemàtics (Diversos articles).
Conté: Nombre i quantitat. Aprenentatges del segle XXI / Lluís Segarra. Suma o resta? Procediments informals en la resolució de problemes / Javier Fraile. Matemàtiques des d'un punt de vista constructivista, o constructivisme des d'un punt de vista matemàtic? / David Barba. Algorismes aritmètics a l'escola primària / Cecilia Calvo, David Barba. Pensar, tècniques per arribar a donar resposta a un problema o a una investigació / Mira Fernández. Aprendre a comptar, una necessitat a educació infantil / Carme Barba.
143156
Gestió de conflictes--Educació infantil.
Aritmètica--Didàctica--Educació infantil.
Nombres--Educació infantil.
Matemàtica--Didàctica.
Matemàtica--Educació infantil.
Aritmètica--Didàctica--Ensenyament primari.
Psicologia pedagògica.
Conté: Nombre i quantitat. Aprenentatges del segle XXI / Lluís Segarra. Suma o resta? Procediments informals en la resolució de problemes / Javier Fraile. Matemàtiques des d'un punt de vista constructivista, o constructivisme des d'un punt de vista matemàtic? / David Barba. Algorismes aritmètics a l'escola primària / Cecilia Calvo, David Barba. Pensar, tècniques per arribar a donar resposta a un problema o a una investigació / Mira Fernández. Aprendre a comptar, una necessitat a educació infantil / Carme Barba.
143156
Gestió de conflictes--Educació infantil.
Aritmètica--Didàctica--Educació infantil.
Nombres--Educació infantil.
Matemàtica--Didàctica.
Matemàtica--Educació infantil.
Aritmètica--Didàctica--Ensenyament primari.
Psicologia pedagògica.