Història de l'art : batxillerat : arts, humanitats i ciències socials / Jaume Crosas, Joan Antoni Padrós
Tipus de material: TextEdició: Barcelona : Castellnou Edicions, març de 2007Edició: Primera edicióDescripció: 540 pàgines : il·lustracions en color ; 30 cm + 1 discContent type: text | imatge fixa Media type: sense mediació | informàtic Carrier type: disc d'ordinador | volumISBN: 9788498040883Matèria/es: Història de l'art | BatxilleratGènere/Forma: Llibres de textOther classification: 7(09)(02)His Resum: "Manual destinat als alumnes de segon de Batxillerat i que consta de 18 unitats. En cada unitat, l'explicació teòrica s'acompanya amb un gran nombre de fotografies, gràfics i dibuixos que il·lustren i faciliten la comprensió dels continguts. Totes les unitats didàctiques es tanquen amb un apartat anomenat Dossier en què s'analitzen aquelles obres més representatives del moviment artístic treballat (en la majoria dels casos, una de cada disciplina: escultura, pintura i arquitectura). Seguidament s'hi inclouen uns fragments de textos d'autors importants en el món de la història de l'art, tant historiadors com artistes o filòsofs, amb la finalitat de motivar la reflexió de l'alumnat, i una sèrie de preguntes de consolidació." -- Prové de l'editorTipus d'exemplar | Biblioteca actual | Localització | Signatura topogràfica | Estat | Data de venciment | Codi de barres |
---|---|---|---|---|---|---|
LLIBRE |
Biblioteca del Centre de Lectura de Reus
|
Biblioteca | 7(09)(02)HIS-4 | Disponible | 1000263653 |
"Manual destinat als alumnes de segon de Batxillerat i que consta de 18 unitats. En cada unitat, l'explicació teòrica s'acompanya amb un gran nombre de fotografies, gràfics i dibuixos que il·lustren i faciliten la comprensió dels continguts. Totes les unitats didàctiques es tanquen amb un apartat anomenat Dossier en què s'analitzen aquelles obres més representatives del moviment artístic treballat (en la majoria dels casos, una de cada disciplina: escultura, pintura i arquitectura). Seguidament s'hi inclouen uns fragments de textos d'autors importants en el món de la història de l'art, tant historiadors com artistes o filòsofs, amb la finalitat de motivar la reflexió de l'alumnat, i una sèrie de preguntes de consolidació." -- Prové de l'editor
No hi ha comentaris sobre aquest títol.