Què s'ha d'aprendre a les escoles en relació amb les TIC (diversos articles ; coordinat per Jordi Quintana.
Tipus de material: ArticleMatèria/es: Tecnologia de la informació -- Ensenyament | Disseny curricular | Biblioteques escolars (Educació infantil i primària) | Atenció a la diversitat | Educació especial
Continguts:
A: Guix elements d'acció educativa no. 305 (2004)
Conté: Què s'ha d'aprendre de les tecnologies de la informació i de la comunicació a les escoles? / Jordi Quintana. Què s'ha d'aprendre obre, de, amb i per a les TIC a l'educació infantil? / Montse Vila. Les TIC a les aules d'educació infantil / Miren Garralda, David Beltran. EL tractament de les TIC com a eix transversal / Saül Dalmau. L'organització de les TIC als centres educatius de primària. Les TIC a l'escola, quotidianitat? / Mariona Grané. La biblioteca escolar i el tractament de la informació / Rosa Artigal, Toni Díaz. Les tecnologies de la informació i de la comunicació i l'atenció a la diversitat / Jordi Quintana.
Tipus d'ítem | Biblioteca actual | Ubicació a la prestatgeria | Signatura topogràfica | Número de còpia | Estat | Data de venciment | Codi de barres | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
BUIDAT | Biblioteca del Centre de Lectura de Reus | Hemeroteca | 37(05)(46.71)GUI-8 NUM.306-305 | 1 | Disponible | 70727-1001 |
Conté: Què s'ha d'aprendre de les tecnologies de la informació i de la comunicació a les escoles? / Jordi Quintana. Què s'ha d'aprendre obre, de, amb i per a les TIC a l'educació infantil? / Montse Vila. Les TIC a les aules d'educació infantil / Miren Garralda, David Beltran. EL tractament de les TIC com a eix transversal / Saül Dalmau. L'organització de les TIC als centres educatius de primària. Les TIC a l'escola, quotidianitat? / Mariona Grané. La biblioteca escolar i el tractament de la informació / Rosa Artigal, Toni Díaz. Les tecnologies de la informació i de la comunicació i l'atenció a la diversitat / Jordi Quintana.
No hi ha comentaris sobre aquest títol.
Inicieu sessió al vostre compte publica un comentari.